Translate

maandag 12 januari 2015

Atelier met 'de groten' !

Juf Kaat kwam vandaag met haar ateliergroep naar onze klasjes. Ze hadden vijf activiteiten uitgewerkt en onze kleuters konden kiezen. Slijm maken, schilderen met een slazwierder ! , tekenen in verf in zakjes, handafdrukken maken en daar een boom van maken, mooie glinsterende flesjes maken met blinkers en kleurtjes papier. Keuze genoeg.








Eerst wat uitleg, anders kan je niet kiezen natuurlijk!



 En dan aan de slag!









































1 opmerking:

  1. Dag Kris,

    Ik ben zelf ook kleuterjuf bij de 2.5-3 jarigen. Ik heb de link naar je blog op een bijscholing gekregen en wil via deze weg even DANK U zeggen! Wat een inspiratie voor mij om out of the box te werken en veel te doen met mijn kleuters!

    http://wannesklask3.blogspot.be/ = dit is mijn blog, er staat niet zo super veel op maar toch doe ik men best!

    Groetjes
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen